Deszcz nagród dla Cukru Królewskiego

W ciągu zaledwie jednego miesiąca, Cukier Królewski zajął I i II miejsce na podium oraz otrzymała dwa wyróżnienia w kilku prestiżowych plebiscytach. Do swojej kolekcji dołącza tym samym tytuł „Hit Handlu”, kolejną nagrodę „Przeboje FMCG” oraz dwa wyróżnienia „Złoty Paragon”. Zdobyte uznanie świadczy nie tylko o bardzo dobrej pozycji produktów marki Cukier Królewski na rynku, ale również o dużym zaufaniu ze strony konsumentów.

 

Najczęściej nagradzanym produktem marki Cukier Królewski jest bez wątpienia jej sztandarowy produkt - cukier biały 1 kg. Tym razem otrzymał on nagrodę główną dla najlepiej sprzedającego się produkt w kategorii „Cukier”, w 15. edycji konkursu „Hit Handlu”, który organizuje branżowy magazyn „Handel”. W sondzie telefonicznej detaliści wskazali najlepiej sprzedające się w ich sklepach produkty (80 kategorii), a wśród nich również cukier biały 1 kg Cukier Królewski.

 

Kolejna prestiżowa nagroda to II miejsce dla linii cukrów pudrów Cukier Królewski w konkursie „Przeboje FMCG”, który organizuje „Życie Handlowe”. Plebiscyt ten podzielony jest na etapy - produkty są najpierw oceniane przez jury, składające się z profesjonalistów branży FMCG, aby następnie trafić do finału, w którym swoje głosy oddają detaliści. Tym razem docenili oni nie jeden, a kilka produktów Cukru Królewskiego: cukier puder w młynku, cukier puder 500 g i cukier puder z okienkiem 400 g.

 

Już po raz piąty z rzędu produkty marki Cukier Królewski otrzymały też nagrody w plebiscycie „Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich", który organizuje Hurt & Detal”. W tegorocznej edycji konkursu wzięło udział blisko 400 produktów w 65 różnych kategoriach, spośród których zwycięzców wybierali czytelnicy miesięcznika. W tym roku aż dwa produkty marki Cukier Królewski został wyróżnione. Cukier trzcinowy 500 g w kategorii „Produkty sypkie” oraz cukier trzcinowy BIO w kategorii „Produkty spożywcze EKO i BIO”.